Välgörande kvällspromenad

Oj, oj... vilket humör jag var på när jag skrev mitt tidigare inlägg; stressvarning på hög nivå. Och det trots att jag inte upplever det som jag stressar för uppsatsinlämningen. Hursom, så var vi ute nu i snölandskapet och tog en otroligt välgörande kvällspromenad! Vi har, eller kanske ska säga jag *hihi*, har satt upp mål på att vi sofflocksliggare ska ta oss i kragen nu och komma ut minst tre dagar i veckan i januari. I februari är det minst fem dagar som gäller osv.

Nu är det dags att sätta spiken i kistan på den där uppsatsen... Eller ja, snudd på i alla fall, då jag nog behöver imorgon på mig också för att verkligen få alla stycken där jag vill ha dem. Hmm, nej... jag ska vara ärlig - jag kommer inte bli nöjd ens när jag har lämnat in den, men... halvnöjd blir jag nog inte förrän imorgon!

//D.D\\
... som ska kolla vem som pingat före mig på tjejblog.se nu :P

Kommentarer
Postat av: Amine Jonsson

Heeej!
Det var verkligen roligt att hamna här och se dina skriverier. Du är MYCKET duktig på att skriva och mitt intryck när jag läste vra att du borde bli författare.

2008-01-06 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback