Veckans bild?

Funderar huruvida jag ska ha kvar min bild per vecka, då jag alltid lyckas missa att lägga upp en. Åtminstone har det blivit så den senaste tiden. Nåja, jag kan ju försöka skärpa mig lite och prova i alla fall... Fast det får bli omstart på numero uno igen. Det är ju för tusan nytt år och med det ska man göra lite nystarter. Vad gäller nyårslöfte så kan jag inte påstå att jag har något direkt sådant heller, då jag konstant ger mig själv utmaningar och löften som jag ska hålla. Sedan har jag ett svagt minne av att jag förra året kanske lovade mig själv att inte ge något löfte nyåret därpå. Eller kan det ha varit att jag lovade att aldrig mer avge något nyårslöfte whatsoever utan bara köra vidare och göra det allt eftersom? Ja, ja... något sådant var det säkert.

Just det, skulle kolla upp när bloggen firar sina rätta ettårsdag... och det är 31 januari. Några dagar kvar till dess med andra ord, men iom det här inlägget blir det också en liten milstolpe. Inlägg nummer 300 är detta faktiskt! Ja, jag vet... lite fjuttigt jämfört med andra bloggar, men jag har ju inte blivit ordentligt varm i kläderna juh! Och ni ska se min IRL-dagbok... Den påbörjades i mars 2003 och jag har fortfarande en hel del sidor kvar i den. Fast då skriver jag med månaders mellanrum i den... trots att jag lovat mig själv att bli lite bättre på dagboksskrivande och även bloggande. Någon gång i framtiden kanske det finns i alla fall en eller två individer som kan tycka det är kul att läsa vad jag satt och funderade över och skrev ner... Kanske!? *hehe*

Nej, nu över till mer seriösa saker... Har en del kvar på mitt första utkast till uppsatsen som ska in nästa vecka. En kursare har sagt att hon kan hjälpa till och korrläsa, så jag har lovat henne a first draft later today.

//D.D\\
... återkommer om några timmar med Veckans Bild - version 2.008


Kommentarer
Postat av: Catti

Tack! :) Känns helt otroligt spännande. :) Jag tor nästan det får bli rosa och silver. :) Men vita blommor också, inte bara rosa. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback