Ytterligare en dag som passerat

Inser att rubriken får det att låta som att jag väntar på något, men det kan jag inte påstå. Kanske undermedvetet... Kan inte säga att jag har något speciellt att se fram emot annat än den dagen jag lämnar in uppsatsen - möjligtvis. Fast efter det kommer det bara mer uppgifter eftersom B-kursen börjar om någon vecka eller två! Tror att jag lyckats leta rätt på litteraturlistan till den kursen också, vilket inte vore helt fel. Har kontaktat damen som står upptagen som kurssekreterare på hemsidan så att jag inte ger mina kursare fel information. Fast så fort jag fått besked tänker jag lägga ut den på vår plattform eftersom den är efterfrågad. Kursansvarig har inte visat något intresse av att lägga ut den eller ge någon information om var den kan hittas heller, så då får väl jag ta hand om det. Vi distansare måste ta hand om varandra, då det inte är någon annan som bryr sig... Ja, jag är något bitter just nu, men det finns massvis av anledningar. However, mycket av dessa hände långt tillbaka i tiden och jag är inte den som är långsint. Det är bara det att när denna nonchalans fortsätter... då blir jag grinig!

//D.D\\
... som grattar Lillstrumpan på namnsdagen idag... *blink*

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar tackar =)

Postat av: leopardia

jag har insett att det är så där överallt... vad det gäller information och högskolor... det funkar helt enkelt inte... vet inte varför, men så är det...

jajamensan, givetvis kommer det komma bild på hallen någon gång...

mitt lessingläsande är under tvång. ingår i kurslitteraturen.... staden med 4 portar, eller vad den heter...

2008-01-08 @ 15:21:36
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback