PIP...

... är i full gång här i stan, men det blev inte att man kom iväg på det. Kanske att man får sikta in sig på nästa år om det kommer tillräckligt bra artister vill säga. Det här året var det Lillasyster och Turbonegro som lockade mest för vår del. Ah well, bara att ge sig ut på en långpromenad på kullen kring halv två imorgon dag, så hör vi i alla fall Lillasyster. hihi Fast inte om det blir alltför dåligt väder! Jag har visserligen en hel massa att göra till sommarkursen och med engelska uppsatserna jag har kvar sedan i våras. Deadline på en stor grej i sommarkursen nästa onsdag och sedan den artonde är det uppsatserna OCH kulturanalys (typ uppsats) som ska in. Har en del att göra alltså, vilket jag ska passa på att göra nu i helgen då det ändå har utlovats dåligt väder. Vill ju hinna med att vara ute så mycket jag kan när det är fint ute; dels för att få lite mer färg, dels för att få motion. Nej, nu är det gosig natt för min del...

//D.D\\
... som kanske återkommer redan imorgon! :P

Kommentarer
Postat av: leopardia

du är så flitig att man blir helt matt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback