Kommentarerna fungerade inte...

... så jag börjar med att TACKA LILLSTRUMPA så hemskt mycket!

Har haft en rätt bra dag, trots att tredje 25.an firades med en närträffsdag - dvs. heldag - på Uni. Kvällen ska jag spendera tillsammans med min goding utomhus, då vi ska ge oss ut på en långpromenad. Sedan är det jag som somnar ovaggat - that's for sure!! Ska se till att få godingen att slita sig från sitt spelande, så att klockan  inte blir alltför mycket eftersom jag har en tidig buss att passa imorgon. Vilket också är pappsens 50 - årsdag... Kanske att det blir cykeltur till föräldrahemmet på kvällen imorgon för att se om det finns någon smörgåstårta kvar!? Hmm... Inte för att det hör till våra godkända maträtter kanske, men bara för att. Min store go'e tjocke far blir bara femtio en gång i livet, så...

//D.D\\
... som ger sig ut på en kärlekspromenad i sommarkvällen... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback