Arla morgonstund

Spenderat de två, eller om det bortåt tre, senaste timmarna i halvvaket tillstånd i sängen, men när klockan var efter sex fick jag nog och gick upp. Vet inte vad det är med mig, men jag - tillsammans med J - verkar inprogrammerad på att vara vaken på småtimmarna och sova bort förmiddagarna. Skumt! Idag får jag dock absolut inte sova, då det är dags för föreläsningar igen. Del 1 är History of English och del 2 är Literature - om Hawthorne, Poe, Douglass och Chopin. Vet inte hur vi ska hinna med allt, men på något vis lär vi nog göra det. Den senares roman var något av det bästa jag läst till den här litteraturkursen... och nästan annars också faktiskt. En litteraturuppsats, av två, kommer helt klart att ha fokus på den... och en text till, vilken jag har en liten aning om redan nu faktiskt. Håller på och kollar av lite om det är en genomförbar jämförelse eller inte. Vill ju att det ska bli något att skriva annat än att de är olika punkt slut. Vilket det dock får vara för den här gången nu...

//D.D\\
... som sätter punkt här --> .



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig, hoppas att du har sovit gott inatt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback