Bildrik blogg denna vecka...

Inser nu att jag varit otroligt duktig på att komma med bilder i mina inlägg och personligen tycker jag att bloggen ser lite roligare ut nu än när jag bara hade långa tjok av text. Vad tycker du som läsare? Vidare har jag även blivit lite duktigare på att "göra" egna bilder, med hjälp av printscreen och paint, så jag hoppas att du frågar om du har lust att låna någon bild! Hmm, mina bilder är kanske inte några mästerverk direkt men fortfarande mina... men jag lånar gärna ut dem ifall det är någon som vill ha någon av dem... eller delar av dem. Bara du ser till att jag får vetskap om ditt lån; helst före, men jag godtar även en hint efteråt i form av en länk till stället du använder den på och ett litet meddelande här på bloggen. Bara så du vet! ler

Jag sitter fortfarande med GW i lurarna, men jag måste säga att de senaste tio minuterna är otroligt sega. Vilket jag nog skulle tycka även om detta stycke i skriven form... För jag förstår inte riktigt relevansen av det här svamlet, men det kanske kommer? En oerhört detaljrik beskrivning av en middag och en otrolig upprepning av ett visst uttryck; eller titel kanske det heter... Ah ja, nu ska jag återgå till mitt lilla gosiga soffhörn och fokusera lite på ljudboken och se om jag lyckas få ihop det hela. Tjillevipp!

//D.D\\
... som känner sig koncentrationssvag för tillfället.

Kommentarer
Postat av: leopardia

det är bara du hojtar till om du vill haka på kedjebrevandet :) jag väntar lite med spänning på att se hur och om det funkar öht. jag har iallafall uppfyllt mitt och lämnat vidare en bok och mailat och haft mig, men jag förstår ju att folk bangar, man gör ju det oftast när det gäller kedjebrev..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback