Charmtrollet Viktor gick inte vidare

Åh, han som var så otroligt charmig och talangfull! Jag hoppas verkligen att han fortsätter dansa och inte ger upp för en sådan här sak. Om han ser till att träna och håller igång kommer han nog synas i olika uppsättningar osv. i framtiden. Det är i alla fall vad jag tror - och hoppas - på. Annars kom mina favoriter från första programmet vidare till Oslo. Yay!

                 image87       image88

Nu är det 100 höjdare med Filip och Fredrik som gäller och vilka otroligt knasiga individer de träffar på over seas! Det är vad jag tycker om med Amerika... det utrymmet för alla möjliga individer och deras nycker. Sedan tänker jag inte gå in närmare på vad jag tycker om deras politik m.m. för då blir jag bara uppretad. Vad jag har hört/förstått kommer de att stänga gränserna ifall det skulle bli en ny istid här i Norden och Europa, dvs. inte ta emot några av de klimatflyktingar som behöver ta vägen någonstans. De jobbar verkligen på populariteten eller vad säger du?

//D.D\\
... som stänger av burken för idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Mmm, det var Tobias med spräcktläpp. Han var den enda jag höll på. Jag brukar sällan hitta favoriter under uttagningarna. Vill inte det heller direkt. Det blir roligare sen när de kör igång på allvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback