Dags för en liten rapport på läget

Hur är det då på läget? - Något nyvaket, men toppen! Har varit en del spelande och så en romantisk lunch - vi delade på en tonno med räkor och stark krydda - vilken följdes av en tupplur. Hrm... på ett par timmar, så då var väl den vändning på dygnet åt helskotta. Ja, ja... det återstår dock att se senare. Ja, en liten vit lögn blev det förut och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den; hoppade in med min andra scrapper - Mystical Claws. Hon ska upp till maxlevel nu är det tänkt- igen. Jag vet inte riktigt varför men det är alltid när jag endast har ett par dagar kvar på min subscription som jag kommer på att; ja, just det Myst måste bli femtio. Suck!

image79

Mystical Claws och hennes lekkamrat n00ber


Nu ska det bli mer spelande av här på eftermiddagen och till kvällen - blir det också spel av gissar jag!? Funderar allvarligt på att kanske komma iväg och inhandla lite påskgodis... Det är ju ändå skärtorsdag idag... och lite gott tycker jag både J och jag förtjänar, men det är något mer som återstår att se. Vad jag mer säkert vet är att det kommer ett eller ett par inlägg  till av mig idag, så det lönar sig nog att kolla in den här bloggen lite ikväll. Har satt "kamera" i näven på Myst på hennes resa upp till femtio, så det blir ett litet collage senare tänkte jag... 

//D.D\\
... som ska tillbaka "to serve and protect"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback