Drag under galoscherna

Uppe med tuppen, dvs. J som är iväg och skriver tenta (du håller väl tummarna åt honom!?), och har varit igång sedan dess. Rusat runt hela hemmet med snabeldraken som åt upp nästan alla dammråttor, målat lister i hallen, påbörjat projekt: rent badrum/toalett, rensat ur gamla sängkläderna ur skåpet... Ska rycka tag och byta de i sängen nu också, så att vi äntligen kan börja använda de nya! Hihi. Om två timmar cirkus är det dags att springa ner och börja tvätta. 

HuH!? Var det där en tuta eller det där larmet som ska larma vid fara!? Det lät superskumt här utanför... Men vad skulle det vara för någon fara? För det är inte måndag och inte den tid i kvartalet då larmet testas... ??? 

Jag är iskall jag och skriver vidare! Hrm. Nåja, igår blev det lite si och så med min mission att ta vara på det avslappnade tillståndet, då J krävde hjälp eller ja, behövde någon att bolla idéer med om java. Sedan insåg vi att det var extremt tomt i hyllor, kyl och frys... så jag tog mig iväg och storhandlade så gott det gick när man går på "studentkassa" och det är en vecka kvar till nästa utbetalning... You students out there know what I am talking about!!! Fast idag har jag energi som tusan verkar det som... än så länge! Haha. Jag återkommer säkerligen här kring två eller något och är halvdöd. 

//D.D\\
... rusar iväg för att glänsa upp badrummet och byta sängkläder!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback