Halvvägs lagom till midnatt

Lade precis tillbaka sjunde discen i boxen, vilket betyder att jag har kommit halvvägs och gillar som fasiken! Fast det har ju konstaterat redan tidigare; det är ju GW och hur kan man inte gilla hans böcker!? Däremot får det vara nog för ikväll/natt nu, då jag känner hur mina ögon faller ihop på mig då och då. Ett under om du kan läsa det här utan att upptäcka någon form av 'sludder på tangenterna' som en av mina kursare kallar det. hihi Gissningsvis blir det nog dock så att jag får gå till sängs själv och hinna sova ett par timmar innan jag får sällskap av J, då han är mitt uppe i intensivt spelande - verkar det som i alla fall - i LotRo. Fast det är ju bara kuligt när det blir så... och det är ju inte som så att vi behöver upp tidigt för att ta oss någonstans imorgon. Eller plugga, hrm, fast det senare är nog sant med lite modifikation. Båda två skulle nog bara vinna på att läsa på lite imorgon, trots att det är helgdag även då och i övermorgon. Vi har ju haft vårat firande nu... och vilket firande sedan! 

Ja, nu är det helt solklart att han inte kommer i säng på ett par timmar, då tidigare nämnda vapendragare kom online. hihi Och påskölen har han ett par burkar kvar av fortfarande också, så det blir nog att de sitter och umgås över/genom spelet, tar ett par pilz och levlar upp sina gubbar. Inga fel det heller, men jag som inte sovit här under dagen (som J har) måste nog knyta mig... Efter att konstatera att denna påskhelg har varit lyckad; mysig, lugn och trevlig!

//D.D\\
... önskar trevlig spöktimme in five!


Kommentarer
Postat av: leopardia

god morgon :)
så du vet är det ju bara 1 bok du ska skicka iväg, inte flera...

GW är ju typ coolast i sverige! förutom du och jag då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback