*harkel* Nu skriver jag igen...

Var inne för att dubbelkolla vad den andra burken har att erbjuda ikväll och insåg att det går en film jag bara måste se ikväll klockan 21.00. Bara för att ha sett den... På trean!

image85

Den har visserligen inte fått mer än två stjärnor och är dessutom en uppföljare, vilket nästan garanterar en floppig film. Jag har dock velat se den här sedan den kom, dvs. i tre års tid, av en enda enkel anledning - Bullock! Vet inte varför, men jag diggar henne av någon anledning. En av hennes nyare filmer - Premonition - kan jag varmt rekommendera. Tydligen har det ju varit Bullock - festival på trean veckan som varit och det har jag missat totalt, men som tur är missade jag inte den här... hihi Ja, sedan till en annan sak! När jag var inne på
dagenstv.com, som jag alltid kollar upp vad tv-kvällen kan erbjuda, inser jag en annan sak...

image86

Det är, mig veterligen, tredje gången som trean visar denna film!!! Att jag vet om det är för att jag under mina sömnlösa nätter legat och zappat på tv.n och fastnat på den här filmen för två månader, samt en månad sedan. Alltså - minst tre gånger har exakt samma kanal visat exakt samma film inom loppet av lika många månader. Varför!? Kanhända att den var just billig att köpa in, men varför visa den en gång i månaden? Det är en sak att det verkar som om kanalerna bytlånas filmer, då en och samma film ena veckan visas på trean och andra veckan på femman som har den osv. Fast det här... en och samma kanal som visar samma film om och om och om igen... Vad är det för kasst utbud?

//D.D\\
... som tycker till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback