Kreativiteten börjar tryta när det gäller headers...

Inte bra alls juh! Brukar komma på rätt kuliga headlines annars, enligt mitt eget subjektiva tycke alltså, men det börjar minska på idéer och jag tycker inte om när det känns som om jag upprepar mig mest hela tiden. Säg gärna till på skarpen om jag råkar gör det! Please. Tittade på streamad föreläsning tidigare under dagen och jag måste tyvärr erkänna att det mest lät som babbel, babbel, bla, bla... Fast det beror nog på att jag kände mig lite out of focus överlag just då, men räknar man in all fakta - uppe sedan tre, inte ätit på länge, en goding fem meter till höger om en osv. - blir nog inte min tillfälliga brist på fokus rätt förklarlig. Underbart då att föreläsningen spelas in och läggs upp i ett arkiv från vilket vi studenter kan kolla föreläsningen om och om och om igen!! Sista halvtimmen spenderade jag i köket och fixade till den mest snabblagade lunchen i det här hushållet på säkert en vecka eller så... Nej, det var inget fusk, dvs. att bagarna runt hörnet fick göra maten idag, utan det fick bli uppvärmning av J.s underbara köttfärssås och idealmackisar (författarens översättning: makaroner). Kunde ha gått ännu snabbare om vi haft snabbisar hemma, men så var dessvärre inte fallet idag.

Ja, kreativiteten när det gäller inlägg kanske inte är på tôpp nu heller märker jag när jag läser igenom vad jag skrivit hittills. Fast för det åberopar jag nyvakenhet... Godkänns det!?

//D.D\\
... ska försöka klara av att vakna till utan kaffe - iek!?

Kommentarer
Postat av: Sneaker

Står vi i maskopi med varandra eftersom vi pingade våra bloggar exakt samtidigt???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback