Lägesrapport Woolf: 3 --> 103 = 100 sid - 20 sid --> rest 80

Got that!? Jag har alltså bara lyckats komma en femtedel in i boken som jag (fortfarande) har planer på att läsa ut innan denna dag är slut. Vet inte hur jag ska lyckas, då jag är supertrött och säkerligen somnar om jag skulle sätta mig tillrätta i soffan med resten. Det trots att vi nyss tog en liten powernap på fyrtiofem minuter. Promenad är det tänkt att det ska bli också, men vi får se. Kanhända att det får bli en sådan där kvällsispromenix, vilket inte är alldeles fel heller i och för sig. Mysigt att gå ut i skymningen faktiskt...

Från Thailand och B1 har det inte kommit någon lägesrapport på ett tag nu och jag (som den hönsmamma jag är) tycker det är dags för ett veckomejl igen. Hahaha. Nej, men allvarligt talat så har jag inte hört av min egenresenär till broder på ett tag nu, fast det betyder nog säkert bara att han har fullt upp med en massa roligt folk som han berättat att han sprunigt på. Kuligt!

Sitter även nu och ger moraliskt stöd till både J och Lillstrumpa som pluggar på som dårar - de med får jag väl säga. J har tenta på onsdag och Lillstrumpa har examinationsuppgift som ska in på torsdag. Yay!? Nej, inte sådär superkul kanske nej... så jag gör så gott jag kan med mitt moraliska stöttande. And it goes out to every student out there! För fy tusan vad inte kul det är med tenta, examinationer och annat tufft man ska göra som student. Fast i slutändan ger det tillbaka så mycket mer, så jag peppar på er alla där ute i hopp om att ni grejar vad det nu är ni har framför er... För det är väl tentaveckor som gäller här framöver!?

//D.D\\
... som just laddat upp dagens kopp med starkt kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback