Mumsig mat och gemytlig stäming

Farmor Ankas svampomelett fanns med på påskmatsbordet i år med! Vilken tur att den gjorde det ska jag säga dig för annars hade jag sörjt ordentligt... Sedan var båda kusinerna med från den östliga Uni-staden och det var riktigt kul. Satt med äldsta kusinen och pratade lite studier osv. då hon är på gång och söker till socionom till hösten. Sedan är hon på gång att flytta iväg söderöver med pojkvännen också... Mycket på gång för henne och kul att kunna prata lite med henne om det. Yngsta kusinen hann jag allt med att se och prata med vid matbordet också, men henne har jag fler tillfälligheter att prata med eftersom hon lagt till mig på sin msn. hihi En mycket charmig tolvåring (snart... hon fyller inte förrän i maj)! Vidare var Lillan med också och det var första gången jag träffade henne. Hon är då en placerad tjej, som bor hos mina föräldrar varannan helg sedan drygt en månad tillbaka. Så de helgerna hon är hos dem så får de nog veta att de lever om inte annat för det kan inte vara lugnt att ha två stycken sexåringar i samma hus. haha Jättesöt liten tjej är det och inte alls blyg. Fick allt en gosig kram innan jag åkte därifrån och gissa om det värmde i hjärtat... Alldeles nyss träffats och ändå kände hon sig så trygg med mig att jag fick en kram!

//D.D\\
... som mätt och belåten lägger sig för att lyssna vidare på GW - måste ju komma till upplösningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback