Någon morgonpigg läsare!?

Har varit uppe bortåt tre timmar redan, men ägnat dem åt lite quality time med J, tea and toast breakie och Woolf. Jag blir mer och mer imponerad av den damen ska du veta! Nu snart ska vi göra oss i ordning och komma ut på en promenad denna ovanligt mörka och gråa morgon. Fast det hör ju till vanligheterna när vi planerar våra promenader... och när jag ska till föreläsningarna. Dagens föreläsning tittar jag dock på  hemifrån, då jag känner att jag inte har några direkta frågor eller funderingar på kapitlet. Skulle jag få det under föreläsningens gång så finns det säkert någon kursare som har msn igång på sin laptop; annars blir det till att mejla frågan i efterhand. Det funkar ju det med!

Idag blir det absolut nolltolerans vad det gäller kaffeintag för min del känner jag. Min mage tycker inte alls om det xtra starka kaffet vi har hemma just nu eller ja, kaffe alls tror jag. Det har blivit lite för stor mängd kaffe de senaste dagarna, så jag får pimpla te "like the Brits". Fast det är bra gott-gott med te och speciellt peach mango... Eller har du möjligtvis tips på någon annan smak - förutom ananas, som jag inte klarar av!?

Nej, nu ska jag försöka bli uppmärksammad av onlinespelaren fem meter till höger om mig! Så att vi kan komma iväg och ut på vår promenad... och kanske trilla förbi konditoriet och fixa hem lite nybakat bröd kanske!? Ja, vilken idé... Det var verkligen länge sedan... Ah well, det visar sig då det helt beror på vilken runda vi bestämmer oss för. Igår kväll blev det hemsk och mörk skog - inte kul, då jag har sådan där period av mörkräddhet just nu - men det gick bra eftersom J gjorde att jag kände mig trygg!

//D.D\\
... som ska dra på sig promenadoutfit nu för att ge playern en liten hint!


Kommentarer
Postat av: leopardia

god morgon, god morgon :)

själv är jag påväg till plugget snart... får se om min nästan-färdiga-essä blir sågad eller duger...

om du dricker lösviktsté nån
gång så är bara mango supergott oxå...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback