Nattsuddare

Har nog sovit ut ordentligt de senaste dagarna, då jag känner att jag kommer sitta uppe minst hela natten och nästas dag dessutom. Gissningsvis blir det inte någon sömn alls mellan detta ögonblick och telebilden jag har imorgon (start åtta och trettio). J sitter och slavar med uppgifter som ska in och blir nog också uppe hela natten, så jag får ju i alla fall sällskap. Och tankeverksamhet, då jag försöker att vara med och diskutera så gott jag kan. Fast just för tillfället sitter han fast riktigt ordentligt och jag vet inte heller hur det ska kunna lösas. Han har inte ens börjat med uppgiften som ska in imorgon heller, vilket tydligen är en riktigt tuff en... Inte kul när sådant händer. Själv ska jag läsa på lite lingvistik och språkhistoria inför telebilden. Fast måste fixa i ordning något att slänga i kurrande magarna först. Hmm!? Igår blev det thai-mat från stadens enda thaiställe... Men jag tror B1 och BigMac äter godare thai-thai än vad vi får nöja oss med här hemma i svedala. Varit inne och kollat inlägg och bilder nu! Töpp! Även varit inne och kikat på kusinens resedagbok, som endast innehöll ett inlägg från innan själva resan. Ser fram emot uppdateringen där! Ja, det är väl vad jag sysselsätter och roar mig med om dagarna nuförtiden. Min maniska period har ju gjort att jag ligger något före i schemat över inlämningar, så...

//D.D\\
... signin' out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback