Nattugglan rapporterar

Läget är som sådant att jag och J sitter uppe som om det var kring lunch nu... så tvistad dygnsrytm har vi fått nu. Jag vaknade klockan fem idag - på eftermiddagen! Inte morgontiden eftersom det var då jag gick och lade mig... eller i alla fall somnade. Helt otroligt vad svårt det ska vara att somna som man ska nuförtiden. Är inte ensamma om det heller vad jag har förstått då jag ute i bloggträsket, samt bekantskapskretsen IRL förstår att det är sömnsvårigheter som gäller. I och för sig skadar det inte mina studier speciellt mycket, då jag i alla fall får uppgifterna gjorda nattetid. Det som känns trist är dock att jag missar kuliga diskussioner med mina kurskamrater, vilka är vakna under dagarna - som man ska. Ah well, vi får hoppas att det ändrar sig snart. Gissar dock på att det blir ytterligare en tjugofyra timmars vaka igen, då det är tvätttid bokat för imorgon. Ska nog kila ner och se efter om det går att ta den tidiga tiden i alla fall... Morgontiden alltså, då jag nog orkar hålla mig uppe till tolv på förmiddagen/lunch imorgon då tvätten i så fall ska bli hämtad. Vi får väl se... Dessvärre har jag insett att det är driftstopp på bloggsidan mellan 2 och 4 inatt, vilket säkerligen kommer att störa mig. Ja, inte driftstoppet i sig utan det faktum att jag inte kommer komma ihåg det och mycket troligt vill sätta mig och skriva ett inlägg någon gång då. Så typiskt mig...

//D.D\\
... som ska uppgås med The Great Gatsby ett tag nu är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback