Ny dag, ny vecka, nya tag

Nu är det dags att vara lite seriös igen då antar jag... En ny kurs startar i stort sett denna vecka - i alla fall ska vi läsa en hel drös med sidor till den och jag har för mig att det ska diskuteras också!?! Ah well, det visar sig hur det blir med den saken. Vet inte alls om vi lyckas hinna med det på en sådan här kort vecka och en deltagare halvt om halvt frånvarande. Men, men... vi är inte de som är de utan tutar och kör så gott det går. Själv har jag hunnit läsa en sida eller två och det är ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Egentligen skulle jag ju ha läst det redan förra veckan, men jag unnade mig ett välförtjänt påsklov. Nu är den friden slut och dags att fixa lite drag under galoscherna. Detsamma gäller J, men han kom inte i säng förrän sex i morse - igen - så honom får jag nog inte se förrän bortåt tre eller något sådant. Stackars honom säger jag bara eftersom han har en hel drös med uppgifter och inlämningar att kirra till och något annat har han inte tillåtelse att pyssla med idag. hehe Jupp, I'm a slavdrivare yes I am!

//D.D\\
... som äntligen fått lite update från B1 som är i Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback