Respons på kvällens SYTYCD-Scandinavia

Daniel, Huyen och Martine är solklara favoriter från Oslo för min del... I alla fall av de som fick chansen att visas upp. Det kommer vara hur många bra dansare som helst som man missat bara för att det inte finns tid att visa alla på en timme - minus all reklam - s program! Ser därför fram emot när de börjar visa från workshopen också, då det säkerligen dyker upp fler schyssta, charmiga och framförallt duktiga dansare!

Borde egentligen fundera på att lägga mig och nanna nu, men jag vill inte... Inte ritkigt än! Fast det börjar grusa lite i ögonen på mig... Jag och J har gjort upp planer för morgondagen nämligen, så att det händer något med vår ofärdiga hall. Suck, det är snart två hela år som gått sedan vi började riva och fixa här hemma. Tänk vad det kan hända grejer bara för att en spis går sönder!? Mmm, för det var så det började! Spisen gick sönder, vi skulle köpa ny spis, tänkte passa på att renovera köket i samma veva, skulle riva ut ett par garderober... Som snabbt blev till att riva en och en halv vägg! Vi hade en extremt öppen planlösning här hemma under en viss tid och jag är såå lessen över att vi inte fick bildbevis på det. Det enda vi fick bildbevis på var det stora getingboet som fanns i ventilen på köksväggen.

Nåja, hursomhaver... Nu står vi med ett i stort sett färdigt kök: några lister ska målas och kakel ska sättas, en halvfärdig hall:  lister ska fixas från grunden och tapeter ska upp, samt ett sovrum som saknar tapeter på en halv vägg. Ja, just det... Vi måste fixa trösklar och byta dörrar inkl. dörrkarmar till sovrum och toaletten också. That's it - I think!? Troligtvis är det en hel del mer, men det är vad jag kan komma på på rak arm just nu...

//D.D\\
... som egentligen inte har någon tid över någonstans, men ser till att ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback