Riktig skurkärring med huckle och allt...

Ja, det är sant! Har ett sådant där brett hårband på huvudet och det ser ut som jag har ett sådant där pighuckle på mig. Jättesnygg och sexig - jag lovar! Nu börjar i alla fall den senaste månadens försakan av lägenheten och  dess hygien ställas tillrätta. Underbart, underbart, underbart! Kanske måste se till att få fram strykjärn och stryka i ordning de nya gardinerna till köket nu också när jag ändå håller på!? Eller inte. Vi får se hur det blir med den saken längre fram. Nu är det disk, matlagning och fixa upp tvätt på tork som ligger närmast på schemat.

Det var nästan att jag hade varit på väg för att hjälpa Mamma Mu med lite barnvaktning någon timme eller två här på eftermiddagen också, men efter en hel del om och men och telefonsamtal blev det avbokat. Ingen kunde vara gladare än Mamma Mu! Ska jag vara ärlig kändes det nästan lite trist att jag inte kunde komma iväg, då det känns som jag varit lite usel på det här med att hjälpa till på den fronten. Fast det har sina förklaringar också... Men, men... det kommer fler tillfällen och jag hoppas att jag kan ställa upp då!

//D.D\\
... som måste återgå till skurandet å fejandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback