Segare än kola...

Allt går verkligen så otroligt segt just nu... och ändå känner jag mig rastlös, vilket jag nämnde i tidigare inlägg också. Vet inte vad jag ska ta tag i riktigt, men måste göra något hela tiden. Ändå blir det för det mesta halvt tillbakalutad i soffhörnet som gäller. Haha, ungefär i den här stilen med den enda skillnaden att individen på bilden nedanför är så otroligt gulligare än mig.


image70


Själv är jag nog inte lika gullig när jag halvligger i mysisar och glyser på tv. Sådant lodismode det är över mig för tillfället. Suck! Fast jag skylller det hela på den frånvarande solen... Blev överlycklig av att få chansen att vara ute när solen behagade visa sig här igår, men det var ju inte ens värt en piss i mississippi eftersom det snöade och hade sig tidigare idag. Personligen hade jag nöjet av att slippa se det hela eftersom jag sov - djupt! Vi tänkte vara duktiga och seriösa idag och ställde klockan för att komma upp... hahaha, det var lönlöst! Vi kom inte alls upp något tidigare för den sakens skull utan snarare senare. Blir nog en vaken natt till, men det gör nog inget. Imorgon måste vi dock upp när det larmar för då är det tvätt som väntar... Blä! Roligare kan man ha, men vore ju trevligt att ha kläder att sätta på sig ifall det blir att man hittar på något här framöver.

//D.D\\
... återgår till sitt soffhörn ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback