Slavdrivare... moi!? - Jepp!

Väntar, väntar, väntar... På att Lillstrumpa ska dyka upp på msn, vilket blev bestämt igår att hon skulle göra. Hon har en kvart på sig innan jag ringer upp henne och "skäller"... Vilket jag endast gör för att vara en snäll storasyster och medstudent. Det är inte bara henne jag är mentor åt heller utan några kursare som har lite svårt att komma igång med saker och ting, samt min sambo. Honom fick jag väcka till liv för ett par timmar sedan då han tvärdäckade efter lunchen och säkert skulle ha legat kvar än om jag inte väckte på honom. Inte speciellt bra då han har massor att plugga in till sin tenta på onsdag. Och då menar jag MASSOR!! Så kan det gå när det läggs ner mer tid på spelande än pluggande... Ah well, han är i alla fall igång nu. En annan sak är det med Lillstrumpa, som visserligen hade praktik till halv fem (har jag för mig), men ska hon få in examinationsuppgiften i tid måste hon sätta sig så fort som möjligt. Tolv minuter kvar tills jag ringer Lillstrumpa (ifall du nu lyckas läsa det här innan jag ringer!)

//D.D\\
... som plockar fram luren och börjar knappa in numret till Lillstrumpa... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback