Tillbaka vid datorn igen

Inte för att du som läsare kanske märkt det, men jag har haft datorn avstängd ett par timmar för att se om det hjälper mig från svårigheterna att fokusera. Men inte! Endast ett enda kapitel är läst av de fem jag ska ha läst klart när veckan är slut. Uppgiften som ska lämnas in senast imorgon är endast halvfärdig och känns just precis halvfärdig och ogenomtänkt också dessutom. suck Inte kul alls att känna mig så här stressad... Åh, fast ett glatt besked kom idag och det är att jag inkasserat ytterligare ett par poäng till VG-potten! ler Roligast idag var dock att det blivit lite fel vid inrapporteringen så det stod att jag fått VG på delkursen vars tenta kom hem med posten idag. Det var snabbt avklarat - eller vad säger ni!? hehe Jag var dock snäll och hörde av mig till administratören och sade till att det nog blivit lite fel. Hon tackade hemskt mycket för det... Vilken klippa hon måste vara som ska hålla reda på alla inrapporteringar, tentameninformation m.m. för hur många personer som helst!! Lite idol i mina ögon helt klart... Jag som inte ens kan hålla rätt på mina egna nycklar! Hatten av helt klart!

//D.D\\
... som ger sig på Woolf-uppgiften igen.

Kommentarer
Postat av: Sneaker

Hörru, skärpning med studierna ;)
Fast man får väl gratta till VG:na...nice!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback