Up and kickin' again

Eller ja... kan inte påstå att jag är full av energi, då det inte blev många timmars sömn innan det var dags att ta hand om tvättberget. Suck! Blev ändrade planer här hemma, då J ville gå och lägga sig vid sextiden. Så kunde vi ta tvätten tillsammans här vid tolv istället. Inte helt fel att vara två på tvätten faktiskt, men mitt humör är aldrig på topp när jag sover så här få timmar. Känner mig otroligt irriterad och grinig, men hoppas på att det vänder här snart. Vem vet!? Det kanske blir tidig kväll/natt idag istället! *gör vågen med sig själv och de som vill joina* Hursa om jag ska använda tiden wisely och få igång diskussionen om Pride and Prejudice som vi ska ha i studiegruppen med start från idag!? Känns visserligen lite trist att starta upp den nu när det bara är en tredjedel av deltagarna har lämnat in sina underlag... Neee, jag inväntar deras texter och så också innan jag sätter igång. Det får bli Gatsby igen tror jag. Ja, litteraturhistorian är på rättning vad jag förstår och alla uppgifter med respons/kommentarer kommer hem i brevinkastet veckan efter påsk. Känns helt otroligt, men det betyder att jag i stort sett är klar med två delkurser i Engelska B redan. Svårt att ta in faktiskt, men... Tydligen så är det så det är!?

//D.D\\
... som ska spekulera vidare över dagens planering.

Kommentarer
Postat av: leopardia

jag vet att det kommer att vända nu, hehe, för det är ju givetvis kaffet du saknade och som gjorde dig lite grinig...

ja, nä, jag ska bara skriva en b-uppsats om en kurs... varför jag nu säger bara, eftersom jag kommer att slita mitt hår när det väl är dags... påtal om ingenting så där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback