Vårkänsla kryper över en

Ja, när man vaknar upp till fågelsång och inser att hela lägenheten fylls av solsken... då blir man uppfylld av vårkänslor. Det kändes även svårt att förstå det hela dels för att det var snöoväder här igår, dels för att jag och J hade en liten utflykt till centrum inplanerat. Vädergudarna brukar för det mesta tycka att vi inte är värda solsken och bra väder när vi ska någonstans, men det verkar ha vänt... Åtminstone för idag!

Dagen har känts otroligt avslappnad och jag måste säga att det känns otroligt konstigt. Vilket nog bara tyder på att jag måste se till att ha fler dagar där jag varvar ner och ser till att bara vara. Göra saker allt eftersom och inte stressa på i tankarna och tänka ut en vecka (läs månad) i förväg... En del saker kan ju kanske vara en fördel att planera in lite i förväg i och för sig. Som ljusparty jag nog ska med på nästa fredag... En vän jag inte umgåtts med på evigheter hörde av sig igår om det. I vanliga fall bojkottar jag alla sådana där slags partyn - hehe, utom 'krydd'partyn då - men i det här fallet handlar det om att få en chans att umgås och det kvittar på vilket sätt faktiskt. Bara kul att ses och umgås då det var länge sedan! Måste verkligen se till att inte vara så socialt frånvarande som jag varit det senaste året...  

//D.D\\
... som ska ta vara på dagens avslappnade tillstånd så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback