Ytterligare ett driftstopp

Fast den här natten ska det förhoppningsvis bli sova av för min del, så mig kommer det nog inte att störa. Faktum är att jag börjar känna mig sömnig redan nu, så kanske att jag somnar innan jag hinner titta på alla mina Law & Order - episoder inatt. Det gör mig faktiskt inte värst mycket om så blir fallet, då jag värdesätter sömn högre än ett avsnitt av en tv-serie. Annars borde jag söka hjälp faktiskt. Speciellt i en sådan tidsålder som nu när det antingen går i repris om ett halvår (läs en månad), kommer ut (om det inte redan finns) på dvd-box... Ja, missar du det en gång så finns det säkerligen tusen chanser att se det igen! När det gäller sömn har du inte riktigt samma odds - faktiskt.

Jag borde egentligen läsa lite Fitzgerald, men jag vill inte somna riktigt än då risken att jag vaknar mitt i natten är lite för stor. För att undvika det måste klockan bli i alla fall kring tio innan jag får somna för då kan jag lyckas sova en hel natt. Nej, tillbaka till värmen och myset i  mitt soffhörn nu...

//D.D\\
... som troligast återkommer imorgon... eller nej, kan likväl bli om en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback