1 vecka, 1 dag ...

... sedan jag skrev sist och det har hunnit vara supersoligt och skönt. Jag har varit ute på långa långpromenader två gånger, en privat och en med skolan. Helt underbart väder båda gångerna, men lite för mycket sol första vändan kanske!? Hmm, tjugofem grader varmt och för lite vatten med sig... Tur att vi inte fick solsting min goding och jag! Sedan har vädret hunnit slagit om och idag när vi var iväg till pärlan och tittade till henne höll jag allvarligt talat på att frysa bröstvårtorna av mig! AJ! Annars... så väntar min sista vecka på skolan efter den här helgen och det är med blandade känslor jag ser fram(?) emot den. Ja, men snart kommer jag väl tillbaka i skolvärlden och har mina egna elever. flin


//D.D\\
... vars hjärnkontor ska ta ledigt i helgen. --> IQ kring badboll ungefär.

Kommentarer
Postat av: Eva

Här i Östersund har det t.o.m snöat lite :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback