Ny layout...

Ja, nu är flytten fixad... med bloggen alltså och jag tycker det är bra. Fräsch layout, men det påminner ändå lite om gamla. Tur det, så att man inte är helt bortkollrad när man ska slänga ner ett par rader. Hoppas att ni mina läsare har hunnit med mer sol än mig idag... Putt som tusan är jag för att det inte blivit någon sol, men jag tror det får bli kvällssol, en filt och böckerna till en av mina två litteraturuppsatser. Direkt efter att jag plockat upp tvätten till vår lya vill säga. Och! Ryggen mot solen eller en sjal runt halsen, då jag mitt smartto har bränt upp hela urringningen. Aj, aj, aj. Det har till och med gjort ont att andas idag, vilket nog inte alls är ett bra tecken eller hur? Puckade jag! Varje år tänker jag, efter att ha bränt mig rejält, att nästa år ska jag vara smartare. Men inte... Ah, ja.. bara att bita ihop då jag lyckats ytterligare ett år.


//D.D\\
... som ser ut som en halvkokt kräfta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback