blev inte potter och nudlar

Fick sällskap av J under lunchen, vilket gjorde att det blev smaskig (älg)köttsoppa till lunch istället för nudlar och HP. Det och lite soft lunchmys gjorde att jag fick energi nog till att ordna med en del keywords, så det känns bra att jag har fått det gjort. Imorgon är det ytterligare ett set of keywords som är på tapeten, men det tar jag och skjuter upp till just imorgon. Även om klockan inte är så mycket så lägger jag ner studier och stress för idag. Börjar känna av eventuella stressvarningar som inte är att leka med... Tror jag i alla fall! Nu blir det till att planera dagen ordentligt och verkligen hålla sig till det också om jag ska orka med allt här framöver. Morgonpromenad i vinterlandskap blir det första jag och J tar oss för imorgon! Härligt!

//D.D\\
... som SKA slå sig ned i soffan med HP nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback