comeback för bryggar'n

Ja, nu har vår kaffebryggare fått göra comeback efter x antal månader i vila. Vi blev tokigt sugna på kaffe och snabbkaffet var slut på macken (där vi inhandlar sådan där paniknödvändigheter och onödigheter!)... så det fick bli bryggkaffe igen. Du vet vad vi har kämpat för en enda halv kopp kaffe var! Mmm, för mindre roligt var det att upptäcka det gamla filtret som suttit i bryggaren sedan... sedan... ja, Franco dog eller nåt! uäk Annars sitter jag med tentan och börjar faktiskt se slutet på den och det känns skönt! Jobbar faktiskt på VG-delen nu, vilket jag inte trodde att jag skulle komma in på. Kunde dock inte hålla mig ifrån den eftersom frågorna kändes lättare än de som var på G-delen av någon anledning. Nåja...

//D.D\\
... sörplar vidare på sitt efterlängtade kaffe och tentar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback