fever

Funderar över om det är feberkänningar jag har just nu eller vad det är. Känns som om mitt ansikte brinner upp samtidigt som det befinner sig i en kokong av bomull. Inte kul alls! I det här tillståndet ska jag försöka plöja igenom all den där litteraturen jag nämnde tidigare och dessutom förstå något. Vet inte hur det ska gå till, men de tre första kapitlen lingvistik (Eng.) har gått bra. Lite långsamt, men helt okej... Borde det ha gått i alla fall eftersom jag faktiskt tycker mig ha förstått det mesta. Ska ta och sammanställa mina anteckningar och se om jag kommer fram till något vettigt att slänga in till (nya) gruppens assignment. Skulle inte vara helt fel att komma igång med den tycker jag, då vi har hur mycket som helst inbokat de närmaste veckorna. Varav tre dagar försvinner nästa vecka, då det är föreläsning på måndagen (som vanligt!) och innedagar (igen!) på torsdag och fredag.

//D.D\\
... don't wanna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad i helvete?? Ska du inte till Karlstad IGEN?!

Postat av: Emma

in* (menade jag förstås)

2008-11-25 @ 17:03:06
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback