guitar hero - aerosmith

Nu är det dags att krypa till sängs med min goding snart, men ville bara blogga lite först. HiHi. Han tog ju och besökte toaletten ändå, så jag blir ju helt ensamen i sängen om jag går in dit redan nu. Ja, kvällen har tillägnats The Aerosmith version of Guitar Hero, som rubriken antyder. Helt okej. Vi spelade igenom easy på cirka tre timmar och fick allt till ett par guldstjärnor på vägen. Tycker dock att Guitar Hero III - Legends of Rock är något bättre! Mer variation på låtar och så kommer lite mer battles i den versionen. Men tycker det är en kul idé att ett band ställer upp och gör en egen version... J pratade om att han hört att det skulle komma en Beatles version också; kan det stämma?

//D.D\\
... säger gosig natt till alla nattugglor där ute!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Eller hur, man blir ju sååå överlycklig när dom gör sånt. Och jag läste mig till att du haft det trevligt iallafall :D Hoppas att din söndag blir lika bra!



kram!

Postat av: Mickan

Grattis till guldstjärnorna. :) Själv har jag bara testat GH en gång och jag fattade noll så jag räckte över gitarren till sambon som faktiskt spelade på ganska bra. :) Hihi. Men får jag chansen att spela igen någon gång ska jag absolut göra det. För det verkar skoj.



Trevlig första advent! :)

2008-11-30 @ 00:07:05
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback