i valet och kvalet - igen


        eller        


Befinner mig i en sådan situation där jag vill slå mig ner i mitt myshörn i vår härliga soffa och läsa. Frågan är bara om jag ska vara seriös och läsa boken jag måste ordna keywords till pronto... Eller ska jag ta och bara njuta av äventyr i sann Harry Potter - anda? In the Skin of a Lion är faktiskt bra, men just nu känns den jobbig av den enkla anledningen att jag måste analysera den inför en uppgift till litteraturen. Jag anser dock som sagt att den verkar mycket bättre nu andra gången jag läser den, så... Funderar på att ge den en chans ikväll, trots att jag lovat mig själv att inte att göra något som har med studier att göra efter åtta. Ska jag behöva ta och låta J avgöra det hela åt mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback