inväntar bildbevis

Ja, jag utlovade ju - mer eller mindre - bilder på de fina blommorna jag fick igår... Bilderna är tagna, men saken är den att de inte kommit in i datorerna än. Det är sambon som kör in bilderna i sin dator först och så kommer de över till mig sedan. För tillfället sitter han helt uppslukad av ett par föreläsningar han måste kolla igenom. Personligen borde jag sitta med hemtentan, men jag har ju så många roliga bloggar att läsa igenom och kolla in. HiHi. En kurskamrat väntar nog på lite diskussion med mig också, då vi har en uppgift i engelska vi ska fixa till lite med idag med. Busy, busy. Hoppas dock att jag återkommer med en bild på blombuketten nästa gång, så håll lite span. HeHe.

//D.D\\
... måste leka syster duktig ett tag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback