mätt och belåten

Kom på nyss att vi inte ätit något, så det var bara att slänga ihop lite mat. Min mage hann till och med börja kurra och då mina vänner... då är det väldigt sent med maten! Jag brukar inte känna av hunger så värst, vilket gör att jag lite väl ofta kan sitta en hel dag utan en tanke på att äta något. Missade dock att prata med en kurskamrat över Skype... Hmm, fast hon kanske dyker upp senare under kvällen. Eller- vilket vore ännu bättre- har hon tagit en välförtjänt paus från tentaskrivandet. Hon har kommit en bra bit på väg med frågorna, så hon förtjänar en trevlig fredagkväll med sin familj. Vi kommer ju höras av under helgen också och diskutera lite, så det ordnar sig nog. Har fortfarande inte kommit fram till vad det blir för något på dumburken ikväll... Någon som har tips?

//D.D\\
... ska fixa klart första frågan på tentan innan filmtittandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback