separationsångest

Hela veckan har jag och J gått och haft separationsångest, men vi turas om när så att inte båda har det samtidigt. HiHi. Idag har det varit min tur! Det blir så här varje innedagar på Uni och det trots att jag har lyxigt nog att jag kan åka hem och sova. Inte alla distansare som har den turen, då de bor för långt borta eller att det blir för dyrt för dem att åka hem. Jag kommer hem till ett överkomligt pris... Även om det känns av speciellt så här några dagar innan "löning". Idiotiskt att lägga dagarna så här, men jag antar (och hoppas!) att de verkligen inte haft något val. Trodde inte jag skulle bli uppe så här länge idag faktiskt, men eftersom jag ändå är vaken blir det nog Hell's Kitchen om en timme. Dock blir det att kolla den i ryggläge, dvs. i sovrummet.

//D.D\\
... har fjärilar i magen inför alla redovisningar m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback