vilken överraskning!

Fick telefonsamtal tidigare idag från en av blomsterhandlarna här i stan... De ville bara försäkra sig om att jag skulle vara hemma kring tretiden för de hade blommor att leverera till mig. Huh?! J är det inte som har ordnat med någon överraskning, dels för att han inte är sådan, dels för att han inte skulle haft råd även om han skulle få för sig något. Vi spekulerade över vem som låg bakom det och jag tänkte att det nog var någon hemlig beundrare till min yngre namne här i stan och så kommer blommorna fel. HaHa, det vore något! Men... Nu visade det sig dock att det är från en kurskamrat tillika god vän! "Du är en klippa! Trevlig advent! Kram XXX" stod det på kortet. Och vilken bukett sedan!! Oj, oj. Kommer naturligtvis bli kort tagna och förhoppningsvis kommer det bli publicering här på bloggen snarast också!

//D.D\\
... glatt överraskad och något generad

Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Verkligen, har precis varit och köpt choklad också så jag överlever kvällen också ;) Och guud vad mysigt att få blommor såhär när det är så tråkigt väder ute :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback