allt annat än roligt

Mmm, har haft tre inte alls roliga dagar nu! Spelet fungerar bra, men strax efter att jag publicerat förra inlägget rasslade det till i datorn. Virus!!! Inte alls kul! Gissar på att det trillade in när jag körde googlesearch för att hitta någon bra bild att publicera, så jag får väl skylla mig själv!? Eller skylla på J som tyckte att jag skulle klicka på en länk!? Hursomhelst, så är jag 'up and runnin' ' igen med en välstädad dator. Nu är det hemmet som står på tur för att bli Halloweenfint; våra små kompisar (i plast!) och deras nät ska få komma fram nu. Vi har glömt bort det två/tre år i rad nu, men nu jäklar... 

//D.D\\
... försöker sig på konststycket att studera, tvätta och städa samtidigt idag! 


Kommentarer
Postat av: Emma

plugga, tvätta och städa samtidigt är rena rama OS grenen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback