bara jag?

Undrar över om det bara är jag som haft strul med att uppdatera bloggen de senaste dagarna!? Otroligt vilket I-landsproblem egentligen, men det kändes inte roligt att ha en massa tankar att dela med mina läsare och så gick det inte. Riktigt trist! Idag har jag tappat bort de flesta av de där bubblorna, men var inte oroliga - det kommer garanterat fler! "Morgon"promenad idag också, så det har fått mig att vara riktigt effektiv. I alla fall känns det som det, då jag hunnit fixa respons på respons och ytterligare lite mer respons. Hjälpt en kurskamrat med lite input också då hon fastnat med en fråga kring lingvistiken. Kollat upp inför gruppuppgift också, fast jag önskar att jag på den punkten skulle kommit lite längre. Nu är det dock pedagogisk hjälp till sambon som gäller... Och/Eller söl med kompisen som befinner sig på andra sidan jordklotet för tillfället. Hon håller på att skaffa sig Skype nu och det är ju toppen! Ja! Jag har ju hunnit kolla in B2's och hans tjejs bilder från deras resa på andra sidan jordklotet också... härliga bilder och roliga dagboksinlägg!

//D.D\\
... skulle också kunna tänka sig att vara downunder ett tag.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det fina bilder de har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback