björnen sover, björnen sover...

Jag har lekt björn i dvala idag! Låg bara som i dvala fram till klockan tre eller om hon hann bli nästan fyra idag. Det händer då och då för min del. Oftast efter en manisk och under en stressig period, vilket är just nu för min del. Lyckades, men jag vet inte hur!, få in kompletteringsuppgiften till lingvistiken OCH skriva till saker på den ordinarie uppgiften som det är deadline på idag. Nu ska tjejen som bor i Tyskland fixa till en liten sak hon har upptäckt att hon vill ändra och sedan lämnar hon in den senare ikväll. Ja, men ingen rast och/eller ro för den sakens skull. Nu är det keywords och inläsning till nästa uppgift i lingvistiken som gäller asap. Förutom det har jag en hel drös med instuderingsskit att ordna till på bara ett par dagar (tack så j*la mycket vem det än är som reserverat upp bokj*ln som jag behöver ha kvar!)... och så inte att förglömma; innedagar på Uni torsdag och fredag den här veckan. It better be good this time!

//D.D\\
... med humör som en nyväckt björn! *grr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback