bomullshuvud

"Du är sjuk gumman!" säger sambon till mig och jag blånekar. Fast efter en liten kvällspromenad nu för en stund sedan så var jag inte så långt ifrån att erkänna att han hade rätt. Vilket jag nästan gjorde, men jag har dock lite svårt för att erkänna att jag haft fel. Eller nej, det har jag inte... Inte så länge jag får klara och tydliga bevis. Hmm, nu låter jag som en hemsk människa, eller!? I alla fall i mina egna öron. HaHa. Nej, nu ska jag sätta mig ner i myssoffan igen med nyligen inhandlade "tre för tio", min goding och någon bra film/något annat från tvutbudet.

//D.D\\
... feberyrar(?) vidare imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tre för tio?

Postat av: //D.D\\ svarar:

Ja, tre små chokladbitar för tio kronor! :P Lite gottis för lite pengar; lagom för en sötsugen student... :)

2008-10-18 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback