det blev kväll idag med

Suttit länge med alla studier och kommit igenom ... tja, kanske hälften av vad som var planerat för idag. Vilket redan är halverat egentligen eftersom jag från början hade både svenska och engelska på schemat idag. Fick välja bort svenskan då jag kände att engelskan var mer bråttom med och nu är det ännu mer bråttom. Suck! Det känns verkligen inte som om det går på räls direkt för min del just nu. Distraherad av J.s frustrationer vid sin dator mest hela tiden, men vad göra? Han har också deadlines att passa, men samtidigt har jag lite svårt för att tycka synd om honom helt fullt ut. Vilket beror på hans oförmåga att planera sina studier... Åter igen kommer det dock ett men! Jag var precis likadan med studierna under hela mitt första (och andra?) år, så jag vet att det inte är lätt. Nu blir det dock till att knäcka lite Resident Evil (på GameCube!), som J redan har bänkat sig med. Jag, som inte vill/kan kalla mig proffs på kontrollhantering, kommer mest sitta bredvid och vara hjärnan bakom pusslandet ... HaHa. ... men ska även ta och träna upp lite skills på kontrollen ikväll.

//D.D\\
... erkänner att hon är lite av en spelnörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback