en arbetsdag utan lunch

Tidsmässigt är det exakt så länge sedan jag skrev senast här i bloggen... Ändå var det kring klockan fyra på eftermiddagen, vilket betyder att jag har bortåt en och en halv arbetsdag bakom mig. Vilket känns också! Speciellt i huvudet, då jag märker hur jag tappar ord på både engelska och svenska för tillfället. Tror att det är ett litet tecken på att jag behöver gå och lägga mig snarast!? Fast jag har faktiskt inte tid att gå och lägga mig riktigt än, då jag måste kolla upp saker inför morgondagens drabbningar. Det blir nog mest fokus på engelska även imorgon, då det känns som om det är den jag måste stöka undan mest på. Har precis avslutat min del på grupparbetet i lingvistik, vilket gör att det nog bara är att ta tag i inläsningen till nästa gruppuppgift. Det är totalt sju kapitel som ska läsas in och sedan är det ett par frågor som ska tittas på, analyseras och besvaras. Yaaa.... eejjj!?

//D.D\\
... ska börja locka in karln till sovrummet nu.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha tur att dom finns och kommer till vår räddning när det behövs ;)

Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Svar:

Ja det blev faktiskt en lite märklig situation. Och sedan skruvade hon besvärat på sig med ett lite för snabbt och hårt skratt. Knas.

2008-10-01 @ 23:40:41
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback