ingen besökare

På två dagar nu... men det kanske inte är så konstigt eftersom jag själv inte varit ute i bloggträsket något sedan. Hmm, sist när det nu var!? Det har varit moppemek och stugsittaredag en hel dag och söndagen (idag) har varit slappish som bara den. Jag tycker att vi var värda det! Har ingen motivering till det; mer än att det bara ÄR förtjänt. Just kommit ur en lång varm dusch, som avslutade vår groomingsession. J behövde få sin frisyr trimmad och sådär, så det var bara att grooma lite. Inte helt fel faktiskt... Passade på att grooma mig själv lite (med betoning på lite... tyvärr!) med när vi ändå höll på. Nu ska jag rusa in i sovrummet och slänga mig i sängen brevid min nygroomade man.

//D.D\\
... återkommer när andan faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback