Månskenspromenad

Om du nu har missat det, så kan jag meddela att det är fullmåne idag/inatt... Vilket betyder att jag troligtvis kommer ha svårt att somna/sova inatt. Vi ska förebygga detta med att ge oss på en liten månskenspromenad min sambo och jag! Underbart härligt ska det bli, då vi slappat ihop oss lite väl mycket den senaste tiden vad gäller promenaderna. Nu i våras var vi igång riktigt ordentligt, som de läsare som följde bloggen även då kanske kommer ihåg. Lekte vandrare och bergsklättare x antal gånger och det var skitjobbigt, men så härligt efteråt. Det blev naturligtvis lättare för varje gång och uj, uj! vad det kändes underbart. Nu är vi tillbaka på nollkondis igen och det är inte alls bra; inte alls!! Back to business ordentligt så att jag kanske kan få komma igång och jogga någon gång!! Längtar enormt, men måste gå ner lite i vikt för knänas skull... Tänker inte inleda denna joggingkarriären med att paja knäna direkt.

//D.D\\
... looking forward and planning ahead!

Kommentarer
Postat av: Emma

Värst vad gulligt =P Haha. Det måste jag prova med Simon någon gång =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback