något bättre hummöör

Magen är något stabiliserad, men det möjler fortfarande. Har vågat på mig en banan, som inte påverkade något negativt. Nyss tagit två mackor och lite saft... Hmm, vi får se vad magen säger om det!? Hoppas på att det blir bättre här framåt eftermiddagen eftersom jag skulle behöva komma iväg till biblioteket och hämta en bok som jag reserverat, samt hämta hem Union Street igen. Den har tydligen kommit in igen, så då hinner jag fixa ett "applied keyword" på den också innan deadlinen är nådd. Min lärare tycker att jag borde göra det och då får jag väl se till att göra det. Gissar att det är behövligt för att i alla fall ha chans på ett VG... och det vore som sagt inget fel!

//D.D\\
... siktar för högt!?

Kommentarer
Postat av: Sneaker

Jag håller tummarna för dig :)

Hoppas det e bra med dig f.ö...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback