peek a boo

Hoppar in här en sväng för att kolla läget och jag hade allt ett par tappra läsare igår, trots min halvfrånvaro. Vinkar glatt till er och alla andra som trillar in här idag. Det blir nog ett par inlägg idag, trots att jag tänkt hålla mig något sånär offline idag med. Måste det för att fokusera och komma i nivå med alla studier. Insåg ju att jag måste fixa instuderingsfrågorna redan nu eftersom böckerna blivit reserverade på biblo, vilket jag INTE hade räknat med... Hade nämligen tänkt ta en liten instuderingsvecka lite närmare tentan, men mina planer på det grusades totalt tydligen. Nu sitter jag och analyserar meningar och avgör om det är huvudsats eller bisats, vilka satsdelar som förekommer i de olika satser och hej och hå... Någon som vill joina mig?

//D.D\\
... "satsar" vidare!? HaHa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är skönt med en liten paus från pluggandet (=skriva inlägg på bloggen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback