regn av kommentarer

Och me likey! Tack så hemskt mycket för dina kommentarer Lillstrumpa! Och tack för din kommentar Lena, som jag insåg att jag glömde bokmärka medan jag var på din sida och skrev tillbaka. Men don't worry det blir bokmärkning så fort jag skrivit klart detta inlägg. Kort kommer det nog bli den här gången, då jag inte har speciellt mycket mer än upprepningar att komma med; Excel är fortfarande otroligt krångligt och avskyvärt, jag är segare än godiskola, lingvistiken spökar både på engelska och svenska... Nej, sånt vill jag inte tynga ner era axlar med just nu! Hoppas ni njuter vidare av lördagen... Det ska jag (försöka!) göra!

//D.D\\
... väljer fortfarande mellan bok eller tv (som oftast vinner!)



********************
Uppdaterat en stund senare;
Lenas namn ska egentligen vara länkat med en länk till hennes blogg...
http://frolic.bok-bubbla.se/ Hoppa gärna in och hälsa på henne och Lillstrumpan efter att ni varit här inne och läst klart! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hähä =P Vassego.. Vi ska över till Nettan och Andreas ikväll igenm så det kommer nog bli trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback