statistiktrend

Ja, det verkar som om det förekommer en återkommande trend i min bloggstatistik... HaHa. Det smäller till med en liten topp (kring 6-8 unika besökare) och dagen/arna efter är det en enda unik besökare, vilket är jag själv. Riktigt intressant att se att det alltid blir så... Mmm, åtta besökare är topprekordet än så länge, men man kan hoppas på att det slås innan bloggen firar två år här i januari 2009; eller vad säger ni mina trogna och tappra läsare? HiHi.

//D.D\\
... kilar vidare till dagens måsten nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaru, dessa besökare.. De är inte många må jag säga. Krut blir jag iaf när man får kommentera som en galning för att ens komma över 10 besökare.. Trist tycker jag!

Postat av: Lena

Jag är ju ingen trogen läsare, men jag kan kommentera ändå. Jag har själv inte kommit upp i så många besökare än, men det är väl bara att traggla på. Det är kul att skriva ändå, men visst är det "kuligare" med lite kommentarer.

2008-10-17 @ 18:57:46
URL: http://frolic.bok-bubbla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback